از اولم دوسم نداشتی(پست ثابت)




عمر من قد نميدهد به سفرت بگو كوتاه بيايد!!!!!!!!!!!!!!!! ***************************** دردم این نیست که او عاشق نیست دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است دردم این است که با دیدن این سردیها من چرا دل بستم؟؟؟؟ *****************************

ஜღ♥ღஜدل شکستهஜღ♥ღஜ
دل نوشته های یک دل شکسته

 

اولش فکر نمیکردم که دلمو ببرده باشی     

                                             یا دلم گول چشای مشکیت رو خورده باشه

اما نه!گذشت و دیدم دل من دیوونه تر شد

                                             میدونم دوسم نداری مثل روزای گذشته

من خودم خوندم تو چشمات،یه کسی اینو نوشته

                                           میدونم که فرقی نداره واست عاشق بودن من

میدونم واست یکی شد بودن و نبودن من

                                           اما قلب من یه دریاست پر از موج و تلاطم

ساحلش تویی و موجاش خنجرای حرف مردم

                                          آخ که چه لذتی داره نازه چشمات و کشیدن

رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن

 

 



نظرات شما عزیزان:

η!ℒ⊚⊚₣Åℛ
ساعت12:12---21 تير 1391
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$

ســ ـــلـامــ
بعد از یه ســــ ـــکوت طـ ـــولـانـــــــــی برگشتمــ
لطفـــ ـــا از سر زدن هایـ گاهـ گاهیـــ ـــــتون محروممــ نکنـــــــ ــین
مرسیـــ
مدیریت وبلاگ : gone with the wind


ماه بانو
ساعت12:41---10 آذر 1390
سلام
خيلي عاشقانه و زيبا بود خوشحال ميشم بهم سر بزنيد و تگه براي تبادل لينك موافق بوديد خبرم كنيد


phln
ساعت19:27---20 آبان 1390
سلام خوبی عزیز؟
منم بلینک
البته اگه راضی باشی
منو به اسم بیدفا جووون بلینک و بیا بگو که من تورو با چه اسمی بلینکم.
اگه بخوای لوگو هم بدم ها؟
خودتم عضو شو چون حقیقت داره
خداحافظ عزیزم


maryam
ساعت18:33---18 آبان 1390
عزیزتر از آنی که بگویم دوستت دارم ، محبوب تر از آنی که بگویم می خواهمت ، نمی گویم مال من باش ! فقط گاهی به یادم باش !

hamed
ساعت18:23---16 آبان 1390
سبام وب خیلی گشنگی داری به خاطر وبلاکت تبریک میگم به من هم سر بزن پشیمون نمیشی نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
.:: ::.




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ